V
Veiledninger fra leverandøren 31.01.2024
Innhold
- 1.1 EN How to create new document from a file v2
- 1.1 NO Hvordan lage dokument fra fil v2
- 1.2 EN How to create new documentation from a template v2
- 1.2 NO Hvordan lage et nytt dokument fra mal v2
- 1.3 EN How to edit, delete and upload a new version of a document v2
- 1.3 NO Hvordan redigere, slette og laste opp ny versjon av et dokument v2
- 1.4 EN How to assign a registration
- 1.4 NO Hvordan tilordne en registrering til en annen ansvarlig
- 1.5 EN How to add and remove correspondence parts
- 1.5 NO Hvordan legge til og fjerne korrespondanseparter
- 10.1 EN How to create a new simple task v2
- 10.1 NO Hvordan opprette en enkel oppgave v2
- 10.2 EN How to create a co-writing task
- 10.2 NO Hvordan opprette en ny samskrivingsoppgave
- 10.3 EN Competence promotion - How to create a new comittee task v2
- 10.3 NO Kompetanseopprykk - Hvordan opprette en ny komitee v2
- 10.4 EN Competence promotion - How to plan a comitee
- 10.4 NO Kompetanseopprykk - Hvordan planlegge en komité
- 11.1 EN How to do a decision and a mass decision v2
- 11.1 NO Hvordan gjøre et vedtak og et massevedtak v2
- 12.1 EN How to approve a document v2
- 12.1 NO Hvordan godkjenne et dokument v2
- 13.1 EN Create a case v2
- 13.1 NO Opprett sak v2
- 14.1 EN How to look up an identification number in Folkeregistert from a case v2
- 14.1 NO Hvordan søke etter et personnummer i Folkeregisteret fra en sak v2
- 15.2 EN How to define a new process v1
- 15.2 NO Hvordan definere en ny prosess v1
- 15.3 EN How to make the record producer available in a portal v1
- 15.3 NO Hvordan tilgjengeliggjøre postprodusent i portal v1
- 15.4 EN How to automatically set the correct FUP when the record producer is submitted v1
- 15.4 NO Hvordan automatisk sette korrekt FUP i postprodusent v1
- 15.5 EN How to automatically set submitter when the record producer is submitted v1
- 15.5 NO Hvordan automatisk sette innsender i en postprodusent v1
- 15.6 EN How to connect a record producer to FUP v1
- 15.6 NO Hvordan knytte postprodusent til FUP v1
- 15.7 EN How to revert back to basic case v1
- 15.7 NO Hvordan gå tilbake til basis saksbehandling v1
- 15.8 EN How to move a process in a different environment
- 15.8 NO Hvordan flytte en prosess til et annet miljø
- 16.1 EN How to request access to information v2
- 16.1 NO Guide for hvordan søke om Innsyn v2
- 16.2 EN Guide for managing access requests v2
- 16.2 NO Guide for saksbehandling av innsynsbegjæring v2
- 17.2 EN How to apply for approval of education v2
- 17.2 NO Hvordan søke om godkjenning av utdanning v2
- 17.3 EN Guide for processing of approval of education v2
- 17.3 NO Guide for saksbehandling av godkjenning av utdanning v2
- 17.4 EN How to create automation rules for approving education v2
- 17.4 NO Hvordan lage automasjonsregler for godjenning av utdanning v2
- 18.1 EN Document tempalate mangement
- 18.1 NO Malforvaltning
- 18.2 EN UH template guide v2
- 18.2 NO UH Template veiledning v2
- 18.3 EN How to create and edit headers and footers
- 18.3 NO Hvordan opprette og endre topp- og bunntekst
- 18.4 EN How to create and edit images
- 18.4 NO Hvordan opprette og endre bilde
- 18.5 EN How to create-edit standardtext
- 18.5 NO Hvordan opprette-endre standardtekst
- 18.6 EN How to create-edit layout
- 18.6 NO Hvordan opprette-endre layout
- 18.7 EN How to create-edit document template
- 18.7 NO Hvordan opprette-endre dokumentmal
- 19.1 EN Apply precedent to a case - English v2
- 19.1 NO Hvordan anvende presedens for en sak v2
- 2.1 EN Follow-ups in UH Sak v2
- 2.1 NO Oppfølging i UH Sak v2
- 20.1 EN Delegation authorization user guide v2
- 20.1 NO Brukerveiledning for delegasjonsfullmakt v2
- [22.1 EN How to redact a document on a case v2 (inactive function pr Aug 23)](22.1%20EN%20How%20to%20redact%20a%20document%20on%20a%20case%20v2%20(inactive%20function%20pr%20Aug%2023))
- [22.1 NO Hvordan sladde et dokument på sak v2 (inaktiv funksjon pr Aug 23)](22.1%20NO%20Hvordan%20sladde%20et%20dokument%20på%20sak%20v2%20(inaktiv%20funksjon%20pr%20Aug%2023))
- 22.2 EN How to redact a document on a Taks v2
- 22.2 NO Hvordan sladde i et dokument på en Oppgave v2
- 23.1 EN How to apply for competence promotion
- 23.1 NO Hvordan søke om Kompetanseopprykk
- 23.2 EN How to case process competence promotion v2
- 23.2 NO Guide for hvordan saksbehandle Kompetanseopprykk v2
- 24.1 EN User guide for Delegation v2
- 24.1 NO Brukerveiledning for Delegering v2
- 26.1 EN User guide for search v2
- 26.1 NO Brukerveiledning for søk v2
- 27.1 EN How to manage deviatioins in archiving v2
- 27.1 NO Hvordan håndtere avvik i arkivering v2
- 28.1 EN How to set up archival routines v2
- 28.1 NO Hvordan sette opp arkivrutiner v2
- 3.1 EN How to set access control and screening for a case v2
- 3.1 NO Hvordan sette tilgangsstyring og skjerming v2
- 30.1 EN How to periodize an archive part v2
- 30.1 NO Hvordan periodisere en arkivdel v2
- 31.1 EN How to find active processes with REST API Explorer v2
- 31.1 NO Hvordan finne aktive prosesser med REST API Explorer v2
- 31.2 EN How to retrieve all cases belonging to a process with REST API Explorer v2
- 31.2 NO Hvordan hente alle saker tilhørende en prosess med REST API Explorer v2
- 31.3 EN How to retrieve status on a case with REST API Explorer v2
- 31.3 NO Hvordan hente status på en sak med REST API Explorer v2
- 31.4 EN How to create a case with REST API Explorer v2
- 31.4 NO Hvordan opprette en sak med REST API Explorer v2
- 31.5 EN Guide to REST API Explorer v2
- 31.5 NO Råd og veiledning til REST API Explorer v2
- 32.1 EN How to use the Word add-in v2
- 32.1 NO Hvordan bruke Word add-in v2
- 32.2 EN How use the Outlook add-in
- 32.2 NO Hvordan bruke Outlook add-in
- 33.1 EN How to customize UH workspace for managers and case workers v2
- 33.1 NO Hvordan tilpasse UH workspace for leder og saksbehandler v2
- 36.1 NO OCR v2
- 37.1 EN Unpacking files v2
- 37.1 NO Utpakking av filer v2
- 38.1 EN User guide for contact register_v2
- 38.1 NO Brukerveiledning for kontaktregister_v2
- 39.1 EN User guide for access control of archives v2
- 39.1 NO Brukerveiledning for tilgangsstyring av arkiv v2
- 4.1 EN User guide, Meeting case - case worker v2
- 4.1 NO Møtesak - Brukerveiledning saksbehandler v2
- 4.2 EN User guide, Meetings and committees - Secretary v2
- 4.2 NO Utvalgsmodul - Veiledning sekretær v2
- 4.3 EN User guide, Meetings and committees - Other roles v2
- 4.3 NO Utvalgsmodul - Veiledning øvrige roller v2
- 41.1 EN eFormidling userguide
- 41.1 NO eFormidling brukerveiledning
- 42.1 Brukerveiledning mobil-app NO
- 42.1 EN Brukerveiledning mobil-app
- 43.1 EN Kunnskapsartikler
- 43.1 NO Kunnskapsartikler
- 44.1 EN How to complete a registrationv1.0
- 44.1 NO Hvordan fullføre en registreringv1.0
- 45.1 EN Search and retrieval of meetings in Documaster
- 45.1 NO Søk og gjenfinning av møte - Documaster
- 5.1 EN User guide FUP v2
- 5.1 NO FUP brukerveiledning v2
- 6.1 EN Google Workspace user guide
- 6.1 NO Bruke Google workspace add-on
- 6.2 EN Use Google Workspace add-on management
- 6.2 NO Administrere Google Workspace add-on
- 8.1 EN How to set up an independent archive structure v2
- 8.1 NO Oppsett av frittstående arkivstruktur v2
- 8.2 EN Setting up a common archive structure v2
- 8.2 NO Oppsett av felles arkivstruktur v2
- 9.1 EN Internal note with and without follow-up v2
- 9.1 NO Internt notat med og uten oppfølging v2
- Eldre versjoner/1.1 EN How to create new documentation from a file
- Eldre versjoner/1.1 NO Hvordan lage dokumentasjon fra fil
- Eldre versjoner/1.2 EN How to create new documentation from a template
- Eldre versjoner/1.2 NO Hvordan lage et nytt dokument fra mal
- Eldre versjoner/1.3 EN How to edit and upload a new version of a document
- Eldre versjoner/1.3 NO Hvordan redigere og laste opp ny versjon av et dokument
- [Eldre versjoner/10.1 EN How to create a task (create and plan a committee)](Eldre%20versjoner/10.1%20EN%20How%20to%20create%20a%20task%20(create%20and%20plan%20a%20committee))
- [Eldre versjoner/10.1 NO Hvordan lage en oppgave (opprett og planlegg en komité)](Eldre%20versjoner/10.1%20NO%20Hvordan%20lage%20en%20oppgave%20(opprett%20og%20planlegg%20en%20komité))
- Eldre versjoner/11.1 EN How to do a mass decision
- Eldre versjoner/11.1 NO Hvordan gjøre et massevedtak
- Eldre versjoner/12.1 EN How to approve a document - English
- Eldre versjoner/12.1 NO Hvordan godkjenne et dokument
- Eldre versjoner/13.1 EN Create a case
- Eldre versjoner/13.1 NO Opprett sak
- Eldre versjoner/14.1 EN How to look up an identification number in Folkeregistert from a case
- Eldre versjoner/14.1 NO Hvordan søke etter et personnummer i Folkeregisteret fra en sak
- Eldre versjoner/15.1 EN Process designer user guide brukerveiledning v2
- Eldre versjoner/15.1 EN Process designer user guide brukerveiledning
- Eldre versjoner/15.1 NO Prosessdesigner brukerveiledning v2
- Eldre versjoner/15.1 NO Prosessdesigner brukerveiledning
- Eldre versjoner/17.2 EN How to apply for approval of education - English
- Eldre versjoner/17.2 NO Hvordan søke om godkjenning av utdanning
- Eldre versjoner/17.3 EN Guide for processing of approval of education
- Eldre versjoner/17.3 NO Guide for saksbehandling av godkjenning av utdanning
- Eldre versjoner/17.4 EN How to create automation rules for approving education
- Eldre versjoner/17.4 NO Hvordan lage automasjonsregler for godjenning av utdanning
- [Eldre versjoner/18.1 EN (Deprecated) Manual Template administration v2](Eldre%20versjoner/18.1%20EN%20(Deprecated) Manual Template administration v2)
- Eldre versjoner/18.1 EN Manual Template administration
- [Eldre versjoner/18.1 NO (Utdatert) Malforvaltning manuelt v2](Eldre%20versjoner/18.1%20NO%20(Utdatert) Malforvaltning manuelt v2)
- Eldre versjoner/18.1 NO Malforvaltning manuelt
- Eldre versjoner/18.2 EN Available actions
- Eldre versjoner/18.2 EN UH template guide
- Eldre versjoner/18.2 NO Tilgjengelige handlinger
- Eldre versjoner/18.2 NO UH malguide
- Eldre versjoner/19.1 EN Apply precedent to a case - English
- Eldre versjoner/19.1 NO Hvordan anvende presedens for en sak
- Eldre versjoner/2.1 EN Sign-offs in UH Sak
- Eldre versjoner/2.1 NO Avskrivning i UH Sak
- Eldre versjoner/20.1 EN Delegation authorization user guide
- Eldre versjoner/20.1 NO Brukerveiledning for delegasjonsfullmakt
- [Eldre versjoner/22.1 EN (Deprecated) How to redact a document on a case](Eldre%20versjoner/22.1%20EN%20(Deprecated) How to redact a document on a case)
- [Eldre versjoner/22.1 NO (Utgått) Hvordan sladde et dokument på sak](Eldre%20versjoner/22.1%20NO%20(Utgått) Hvordan sladde et dokument på sak)
- Eldre versjoner/23.2 EN How to case process competence promotion v2
- Eldre versjoner/23.2 EN How to case process competence promotion
- Eldre versjoner/23.2 NO Guide for hvordan saksbehandle Kompetanseopprykk v2
- Eldre versjoner/23.2 NO Guide for hvordan saksbehandle Kompetanseopprykk
- Eldre versjoner/24.1 EN User guide for Delegation
- Eldre versjoner/24.1 NO Brukerveiledning for Delegering
- Eldre versjoner/26.1 EN User guide for search
- Eldre versjoner/26.1 NO Brukerveiledning for søk
- Eldre versjoner/27.1 EN How to manage deviatioins in archiving
- Eldre versjoner/27.1 NO Hvordan håndtere avvik i arkivering
- Eldre versjoner/28.1 EN How to set up archival routines
- Eldre versjoner/28.1 NO Hvordan sette opp arkivrutiner
- Eldre versjoner/3.1 EN How to set access control and screening for a case
- Eldre versjoner/3.1 NO Hvordan sette tilgangsstyring og skjerming
- Eldre versjoner/30.1 EN How to periodize an archive part
- Eldre versjoner/30.1 NO Hvordan periodisere en arkivdel
- Eldre versjoner/31.1 EN How to find active processes with REST API Explorer
- Eldre versjoner/31.1 NO Hvordan finne aktive prosesser med REST API Explorer
- Eldre versjoner/31.2 EN How to retrieve all cases belonging to a process with REST API Explorer
- Eldre versjoner/31.2 NO Hvordan hente alle saker tilhørende en prosess med REST API Explorer
- Eldre versjoner/31.3 EN How to retrieve status on a case with REST API Explorer
- Eldre versjoner/31.3 NO Hvordan hente status på en sak med REST API Explorer
- Eldre versjoner/31.4 EN How to create a case with REST API Explorer
- Eldre versjoner/31.4 NO Hvordan opprette en sak med REST API Explorer
- Eldre versjoner/31.5 EN Guide to REST API Explorer - English
- Eldre versjoner/31.5 NO Råd og veiledning til REST API Explorer
- Eldre versjoner/32.1 EN How use the Word add-in
- Eldre versjoner/32.1 NO Hvordan bruke Word add-in
- Eldre versjoner/33.1 EN How to customize UH workspace for managers and case workers
- Eldre versjoner/33.1 NO Hvordan tilpasse UH workspace for leder og saksbehandler
- Eldre versjoner/35.1 EN Data anonymizing v2
- Eldre versjoner/35.1 EN Data anonymizing
- Eldre versjoner/35.1 NO Data anonymisering v2
- Eldre versjoner/35.1 NO Data anonymisering
- Eldre versjoner/35.2 EN Data anonymization with a user case v2
- Eldre versjoner/35.2 EN Data anonymization with a user case
- Eldre versjoner/35.2 NO Data anonymisering med et brukertilfelle v2
- Eldre versjoner/35.2 NO Data anonymisering med et brukertilfelle
- Eldre versjoner/36.1 EN OCR v2
- Eldre versjoner/36.1 EN OCR
- Eldre versjoner/36.1 NO OCR
- Eldre versjoner/37.1 EN Unpacking files
- Eldre versjoner/37.1 NO Utpakking av filer
- Eldre versjoner/38.1 EN User guide for contact register
- Eldre versjoner/38.1 NO Brukerveiledning for kontaktregister
- Eldre versjoner/39.1 EN User guide for access control of archives
- Eldre versjoner/39.1 NO Brukerveiledning for tilgangsstyring av arkiv
- Eldre versjoner/4.1 EN User guide, Meeting case - case worker
- Eldre versjoner/4.1 NO Møtesak - Brukerveiledning saksbehandler
- Eldre versjoner/4.2 EN User guide, Meetings and committees - Secretary
- Eldre versjoner/4.2 NO Utvalgsmodul - Veiledning sekretær
- Eldre versjoner/4.3 EN User guide, Meetings and committees - Other roles
- Eldre versjoner/4.3 NO Utvalgsmodul - Veiledning øvrige roller
- Eldre versjoner/5.1 EN User guide FUP
- Eldre versjoner/5.1 NO FUP brukerveiledning
- Eldre versjoner/7.1 EN What is what fields
- Eldre versjoner/7.1 NO Hva-er-hva-felter
- Eldre versjoner/8.1 EN How to set up an independent archive structure - English
- Eldre versjoner/8.1 NO Oppsett av frittstående arkivstruktur
- Eldre versjoner/8.2 EN Setting up a common archive structure
- Eldre versjoner/8.2 NO Oppsett av felles arkivstruktur
- Eldre versjoner/9.1 EN Follow-up
- Eldre versjoner/9.1 NO Oppfølging
- Eldre versjoner/Functional description of the case worker workspace
- Eldre versjoner/Funksjonell beskrivelse av saksbehandlergrensesnittet
- Eldre versjoner/Kundens retningslinjer for utvikling i UH Sak
- Funksjonell beskrivelse/15.1 EN Introduction to process designer v3
- Funksjonell beskrivelse/15.1 NO Introduksjon til prosessdesigner v3
- Funksjonell beskrivelse/16.3 EN Description of functionality for the process of requesting information
- Funksjonell beskrivelse/16.3 NO Beskrivelse av funksjonalitet for prosessen Behandling av innsynsbegjæring
- Funksjonell beskrivelse/17.1 EN Description of the Education Approval process functionality
- Funksjonell beskrivelse/17.1 NO Beskrivelse av funksjonalitet for prosessen Godkjenning av utdanning
- Funksjonell beskrivelse/27.2 EN Documentation manager work surface
- Funksjonell beskrivelse/27.2 NO Dokumentasjonsforvalters arbeidsflate
- Funksjonell beskrivelse/34.1 EN Description of functionality for FUP
- Funksjonell beskrivelse/34.1 NO Beskrivelse av funksjonalitet for FUP
- Funksjonell beskrivelse/40.1 EN Description of functionality in stand-alone archive structure
- Funksjonell beskrivelse/40.1 NO Beskrivelse av funksjonalitet for frittstående arkivstruktur
- Funksjonell beskrivelse/8.3 EN Description of common archive structure functionality
- Funksjonell beskrivelse/8.3 NO Beskrivelse av funksjonalitet for felles arkivstruktur
- Mal brukerveiledning