@@ -104,3 +104,8 @@ Til å begynne med gitt alt med planlegging av rollefordeliger basert på kompet
Vi hadde litt utfordringer med å sette oss inn i skjelett-prosjektene, vi kom ikke helt igang med god arbeidsfordelig og planlegging av arbeidsoppgaver. Det ble mer å bare få til noe som funket på denne fronten. Videre til neste oppgave vil vi da ha stor fokus på bedre arbeidsfordeling og planlegging i forhold til kode, for nå vet vi bedre hvordan det funker.
Vi fikk ikke helt arbeidet i de rollene som vi fordelte, og mistet litt fokus på stragegien vi hadde valgt. Men vi jobbet som en god gruppe, samarbeidet og kommuniserte godt og kom godt i mål med det vi skulle gjøre.
Vi fikk ikke gjort testingen skikkelig med JUnit siden vi brukte mye tid på å få oversikt. Men dette og er en proiritet for videre implementeringer neste levering.
Referat 15.03:
- Alle gruppemedlemmer var tilstede. Vi diskuterte hva som er plan for MVP videre, vi skal implementere enemies og designe ferdig spillbrett. Vi jobbet sammen for å utvikle JUnit tester for spillobjektene. Vi har og diskutert hvordan vi skal rydde opp i koden og fragmentere klassene bedre og planlagt komplett gjennomgang for å strukturere koden ved neste møte. Og vi har jobbet videre med multiplayer implementasjon og hvordan dette skal fungere grafisk på skjermen.