Skip to content
GitLab
Explore
Sign in
Primary navigation
Search or go to…
Project
Waffle-Run
Manage
Activity
Members
Labels
Plan
Issues
Issue boards
Milestones
Wiki
Code
Merge requests
Repository
Branches
Commits
Tags
Repository graph
Compare revisions
Snippets
Build
Pipelines
Jobs
Pipeline schedules
Artifacts
Deploy
Releases
Package Registry
Container Registry
Model registry
Operate
Environments
Terraform modules
Monitor
Incidents
Analyze
Value stream analytics
Contributor analytics
CI/CD analytics
Repository analytics
Model experiments
Help
Help
Support
GitLab documentation
Compare GitLab plans
Community forum
Contribute to GitLab
Provide feedback
Terms and privacy
Keyboard shortcuts
?
Snippets
Groups
Projects
Show more breadcrumbs
Arne.Reime
Waffle-Run
Graph
1f78067974f92b7efbb56d89286ee5b0382d096a
Select Git revision
Branches
3
master
default
protected
revert-4295390c
rydding
Tags
3
Oblig4
v.oblig3
Oblig_2
6 results
You can move around the graph by using the arrow keys.
Begin with the selected commit
Created with Raphaël 2.2.0
29
Apr
28
27
26
25
21
20
19
8
7
6
5
2
31
Mar
30
29
28
26
25
24
23
22
19
18
17
15
8
21
Feb
20
17
14
14
Dec
7
Feb
6
29
Jan
29
Jan
23
skjermbilde av klasse diagramm
Oblig4 master
Oblig4 master
rettet i skrivefeil
Oppdatert manual testing med manuel testing vi har gjort med objektene
Lagt til litt i manuell testing
Endret font
Oppdatert med deloppgave 3 for ob4.md
Merge branch 'master' of git@git.app.uib.no:Arne.Reime/team_2.git
la til en kommentar i gamehandler
La til skjermbildet av asana for oblig_4
Oppdatert ob4.md med deloppgave 2
Oppdatert ob4.md med deloppgave 1
Oppdatert referat med referat 28.04
La til projektil referanse sprites og fjernet sprites for ninja player
Startet deloppgavene i ob4 og lagt til ref Boss sprites
Trekker fra vaffler når man får ekstra liv i singleplayer
Liten tweak på respawn cordinater
La til respawn mechanic
Endret font størrelse
Fikset bug med printing av beskjed etter fridge
Slettet bilder og kode vi ikke bruker
Fikset opp i en liten bug i multiplayer
Sprites for animasjonen fra forrige commit
La til animasjon for enemies som kjører når de blir skadet av spilleren
Endret liv på boss og map tilbake til original
Lagt til den siste vaffelen som gjør at du winner spillet
Endre farge på recharge bar.
Laget en liste for boss og mulighet til å nå drepe bossen sliken at den forsvinner viss den har 0 i health
La til sprites for prosjektiler
La til sprites for boss
Ryddet i gamehandler
Fikset bug i boss fighten i multiplayer
Fikset en bug der spiller en ikke kunne bevege seg ette spiller 2 døde
Fikset et faktisk funksjonellt ramme begrensning for multiplpayer
La tilbake noe kode som ble slettet sist merge (denne er kommentert ut i gamehandler linje 161-175
Laget prosjektiler som bossen skyter ut.
Tok tilbake til map 1 for testing
Merge branch 'master' of git@git.app.uib.no:Arne.Reime/team_2.git
Fikset en tidlig versjon av ramme begrensninger for multiplayer
Fikset movement, healthbar for boss. Boss kan nå også skade og ta skade selv.
Fikset bug der om begge falt av platformen samtidig spawnet de under map
Loading