diff --git a/guide/01-preparations.md b/guide/01-preparations.md
index 24554cddc7aeb46a4b4a81a70ae128b2b63a8d21..3a2f9436b3a79545ee39412dc1a2d93123ce8a7c 100644
--- a/guide/01-preparations.md
+++ b/guide/01-preparations.md
@@ -2,7 +2,7 @@ forrige • [oversikt](../README.md) • [neste](02-familiarize_with_c
 
 ## Anbefalte forberedelser
 
-* Laben antar at du har kjennskap til grunnleggende java, inkludert [grensesnitt](https://inf101.ii.uib.no/notat/grensesnitt/), [klasser og objekter](https://inf101.ii.uib.no/notat/objekter/).
-* Du bør ha skummet igjennom kursnotatene om [arv](https://inf101.ii.uib.no/notat/arv), men vi kommer ikke til å gå i dypden på dette i denne lab'en.
-* I den utleverte koden dukker det opp to *record*-klasser. Du trenger ikke sette deg inn i mutabilitet for denne lab'en, men kursnotatene om dette inneholder også et [avsnitt om record-klasser](https://inf101.ii.uib.no/notat/mutabilitet/#record) hvor det er verdt å skumme gjennom eksempelet som demonstrerer bruken.
-* Kursnotatene om [grafikk](https://inf101.ii.uib.no/notat/grafikk) vil naturligvis være spesielt relevante, primært de tre første avsnittene om rammeverket, koordinatsystemet og grunnleggende figurer; men også hjelpemetoder, farger og adaptiv tegning blir adressert i lab'en.
\ No newline at end of file
+* Laben antar at du har kjennskap til grunnleggende java, inkludert [grensesnitt](https://inf101v23.stromme.me/notat/grensesnitt/), [klasser og objekter](https://inf101v23.stromme.me/notat/objekter/).
+* Du bør ha skummet igjennom kursnotatene om [arv](https://inf101v23.stromme.me/notat/arv/), men vi kommer ikke til å gå i dypden på dette i denne lab'en.
+* I den utleverte koden dukker det opp to *record*-klasser. Du trenger ikke sette deg inn i mutabilitet for denne lab'en, men kursnotatene om dette inneholder også et [avsnitt om record-klasser](https://inf101v23.stromme.me/notat/mutabilitet/#record) hvor det er verdt å skumme gjennom eksempelet som demonstrerer bruken.
+* Kursnotatene om [grafikk](https://inf101v23.stromme.me/notat/grafikk/) vil naturligvis være spesielt relevante, primært de tre første avsnittene om rammeverket, koordinatsystemet og grunnleggende figurer; men også hjelpemetoder, farger og adaptiv tegning blir adressert i lab'en.